Блендери

Фільтри
88 товарів в категорії
Ціна:
-
Потужність, Вт
700-999 1500 1000-1599 650 1600-1999 900 500 700 1000 300 450 600 350 750 1200 550 850 1300 800 250-300 500-699 301-499
Показати всі
Міні-подрібнювач
НІ ТАК
Насадки
Насадка подрібнювач Диск-дрібна тертка Диск для нарізання скибочками/шаткування Вінчик для збивання, Насадка подрібнювач, Крюк для замісу тіста, Насадка-міксер з двома віночками Насадка подрібнювач Насадка для нарізання кубиками Насадка подрібнювач Диск-дрібна тертка Диск для нарізання скибочками/ Вінчик для збивання ні Насадка подрібнювач, Вінчик для збивання
Показати всі
Кількість швидкостей, шт
6 9 5 4 20 8 1 2 12
Показати всі
Матеріал заглибної частини блендера
ні пластик метал
Колір виробника
чорний червоний фіолетовий синій зелений бежевий сріблястий білий
Показати всі
Матеріал чаші
метал ні скло пластик
Гарантія, років
3 1 2
Об'єм чаші блендера, л
0.5 2 0.3 0.6 1 0.4 1.25 1.75 ні 1.5 0.45
Показати всі
Об'єм міні-подрібнювача, л
0.5 0.3 0.45 0.4 ні
Бренд (Торгова марка)
EISEN MAXMARK HOLMER AURORA BOSCH BRAUN VEGAS GORENJE LARETTI ARDESTO MAGIO LIBERTON MPM GRUNHELM PHILIPS ROTEX SATURN SCARLETT SENCOR SMART PRIME TECHNICS TEFAL ASTOR SLARUM
Показати всі
Вага (логістика), г
0.00 600.00 1600.00 2460.00 100.00 1160.00 2.00 1640.00 2000.00 1000.00 500.00 2400.00 900.00
Показати всі
Сортування:
Список порожній

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.