Дитяча аплікація

Фільтри
41 товарів в категорії
Ви вибрали:
Вага (логістика), г: 30.00
Підібрано 2 товари з 41
Очистити всі
Ціна:
-
Кількість аркушів
7 відсутнє 10 14 16 18
Показати всі
Довжина, см
відсутнє 12.5 17.5
Вага, г
відсутнє 15 8 100 250
Об'єм, мл
22 50 100 200
Бренд (Торгова марка)
AMOS ЭТАЛОН КИП BUROMAX COOL4SCHOOL ФОЛДЕР АРКУШ АПЕЛЬСИН J.OTTEN LEADER МИЦАР РЮКЗАЧОК AXENT ECONOMIX
Показати всі
Вага (логістика), г
240.00 50.00 28.00 27.00 118.00 170.00 120.00 100.00 60.00 1160.00 22.00 70.00 45.00 15.00 75.00 109.00 30.00 18.00 59.00 21.00 62.00 280.00 200.00 25.00 55.00 150.00 55.50 12.00 44.00 2800.00
Показати всі
Сортування:
Характеристики
  • Кількість аркушів: 7
  • Країна виробництва: Україна
  • Вага (логістика), г: 30.00
Товару немає в наявності в Вашому магазині
Код: 422003008
Клей-олівець BUROMAX 8г BM4901
11.50 грн/шт
Характеристики
  • Вага, г: 8
  • Бренд (Торгова марка): BUROMAX
  • Країна виробництва: Китай
Код: 381011437
Папір кол. А4 7арк. UNISON Інтенсив 7кол. 2ст. БЦ-002
Характеристики
  • Кількість аркушів: 7
  • Країна виробництва: Україна
  • Вага (логістика), г: 30.00
В наявності
44.10 грн/упак
Код: 422003008
Клей-олівець BUROMAX 8г BM4901
Характеристики
  • Вага, г: 8
  • Бренд (Торгова марка): BUROMAX
  • Країна виробництва: Китай
Товару немає в наявності в Вашому магазині
11.50 грн/шт

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.