Дитяча аплікація

Фільтри
49 товарів в категорії
Ви вибрали:
Вага (логістика), г: 50.00
Підібрано 2 товари з 49
Очистити всі
Ціна:
-
Кількість аркушів
7 8 відсутнє 10 14 16 18
Показати всі
Довжина, см
21 відсутнє 12.5 17.5 19.5
Вага, г
відсутнє 15 8 100 250 21
Показати всі
Об'єм, мл
22 50 100 200 відсутнє
Бренд (Торгова марка)
AMOS ЭТАЛОН КИП BUROMAX COOL4SCHOOL ФОЛДЕР ТЕТРАДА АРКУШ АПЕЛЬСИН J.OTTEN LEADER МИЦАР РЮКЗАЧОК AXENT BEIFA ECONOMIX
Показати всі
Вага (логістика), г
240.00 50.00 28.00 27.00 118.00 170.00 120.00 100.00 60.00 1160.00 58.00 22.00 70.00 45.00 15.00 75.00 109.00 30.00 18.00 59.00 21.00 62.00 280.00 250.00 200.00 25.00 55.00 150.00 55.50 12.00 44.00 2800.00
Показати всі
Сортування:
Характеристики
  • Бренд (Торгова марка): ECONOMIX
  • Країна виробництва: Китай
  • Вага (логістика), г: 50.00
В наявності
Код: 422003906
Клей-олівець DELTA PVA 8г
11.10 грн/шт
Характеристики
  • Країна виробництва: Німеччина
  • Вага (логістика), г: 50.00
Код: 381011841
Клей силікатний з губкою ECONOMIX 50г E41201
Характеристики
  • Бренд (Торгова марка): ECONOMIX
  • Країна виробництва: Китай
  • Вага (логістика), г: 50.00
В наявності
18.80 грн/шт
Код: 422003906
Клей-олівець DELTA PVA 8г
Характеристики
  • Країна виробництва: Німеччина
  • Вага (логістика), г: 50.00
В наявності
11.10 грн/шт

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.