Камера морозильна SMART 249/260л горизонт. SMCF-260W біла

КОД 206000046
Товару немає в наявності в Вашому магазині
Гарантія від виробника 1 рік
Миколаїв

  • Миколаїв, Космонавтів, 81/2 33м2
Пн-Нд 08:30-19:00
Херсон

  • Херсон, В'ячеслава Чорновола, 30 33м2
Пн-Нд 08:30-16:00
  • Херсон, Стрітенська, 21а 33м2
Пн-Нд 08:30-17:00
  • Херсон, Преображенська, 18 Строй-ка 
Пн-Нд 08:30-17:00
  • Херсон, Бериславське шосе, 6 Стройка
Пн-Нд 08:30-17:00
Олександрія

  • Олександрія, Героїв Сталінграду, 14в 33м2
Пн-Нд 08:30-18:00
Білгород-Дністровський

  • Білгород-Дністровський, Портова 2б 33м2
Пн-Нд 08:30-18:00
Кривий Ріг

  • Кривий Ріг, 5-й Зарічный, 53а 33м2
Пн-Нд 08:00-18:00
Павлоград

  • Павлоград, Войнової, 3 33м2
Пн-Нд 08:00-18:00
Всього відгуків про: Камера морозильна SMART 249/260л горизонт. SMCF-260W біла
Лысенко
04/12/2021
Покупали данную морозилку в июле, работает тихо, морозит отлично, покупкой довольны, спасибо
Переваги: Тихо работает, за пол года работы, льда вообще нет.
Адміністрація
04/12/2021
Добрый день, спасибо за ваш отзыв. Мы очень рады, что вы довольны покупкой.
Питання про: Камера морозильна SMART 249/260л горизонт. SMCF-260W біла
Питання до цього товару вiдсутнi
ВАШ ТОВАР
Камера морозильна SMART 249/260л горизонт. SMCF-260W біла
Камера морозильна SMART 249/260л горизонт. SMCF-260W біла
8 294.00 грн/шт

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.