Цукерки

Фільтри
104 товарів в категорії
Ви вибрали:
Бренд (Торгова марка): MENTOS
Підібрано 2 товари з 104
Очистити всі
Ціна:
-
Маса, г
30 20 36 77 45 90 24.3 38 95 37
Показати всі
Вид цукерки
асорті пралине жувальна карамель
Бренд (Торгова марка)
CHUPA CHUPS M&M's MILKA ROSHEN SKITTLES ELVAN MONDELEZ TOFITA BEBETO COSBY KENT OLIPS FRUIT DREAM MELLER SARAY FRUIT-TELLA MENTOS RAVAZZI TOFFIX ВІТАМІНКА
Показати всі
Вага (логістика), г
9.00 154.00 50.00 24.30 28.00 19.00 38.00 90.00 20.00 380.00 275.00 98.00 100.00 60.00 205.00 70.00 45.00 15.00 30.00 36.00 32.00 216.00 145.00 40.00 84.00 254.00 200.00 150.00 176.00 116.00 47.00 43.00 80.00
Показати всі
Сортування:
В наявності
Код: 394001589
Драже MENTOS Веселка 37г
27.90 грн/шт
Характеристики
  • Маса, г: 37
  • Бренд (Торгова марка): MENTOS
  • Країна виробництва: Нідерланди
В наявності
Код: 394001588
Драже MENTOS М'ята 37г
27.90 грн/шт
Характеристики
  • Маса, г: 37
  • Бренд (Торгова марка): MENTOS
  • Країна виробництва: Нідерланди
Код: 394001589
Драже MENTOS Веселка 37г
Характеристики
  • Маса, г: 37
  • Бренд (Торгова марка): MENTOS
  • Країна виробництва: Нідерланди
В наявності
27.90 грн/шт
Код: 394001588
Драже MENTOS М'ята 37г
Характеристики
  • Маса, г: 37
  • Бренд (Торгова марка): MENTOS
  • Країна виробництва: Нідерланди
В наявності
27.90 грн/шт

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.