Килимки для ванної кімнати

Фільтри
111 товарів в категорії
Ціна:
-
Вид килимка
набір килимків килимок для ванної килимок для туалету аквамат
Колір виробника
різнокольоровий бежевий зелений коричневий червоний синій блакитний темно-зелений білий рожевий сірий бірюзовий жовтий чорний помаранчевий фіолетовий білий, чорний
Показати всі
Основа
протиковзка термоеластопласт SEBS протиковзка, гума без основи термоеластопласт
Ширина, см
130 65 80 55 40 37 39 45 50 27 67.5 34 35 35.5 36 60 66.5 29 38
Показати всі
Матеріал
поліестер поліпропілен мікрофібра ПВХ силікон
Довжина, см
80 60 65 69 70 100 75 28 33 67 57 69.5 68 45 50 29 55 120 90 1500
Показати всі
Комплектація
килимок для ванної - 40*60cм, килимок для туалету - 48*48см килимок для ванної - 40*60см, килимок для туалету - 48*48см килимок для ванної - 50*80см, килимок для туалету - 40*50см килимок для ванної - 60*100см, килимок для туалету - 60*50см килимок для ванної - 60*90см, килимок для туалету - 60*50см
Бренд (Торгова марка)
AQUA NOVA DARIANA =NO NAME= DEKOMARIN
Вага (логістика), г
300.00 10200.00 1300.00 660.00 530.00 0.40 350.00 533.00 650.00 363.00 100.00 540.00 155.00 342.00 195.00 488.00 1170.00 642.00 267.00 390.00 12000.00 2000.00 8000.00 10000.00 3000.00 250.00 200.00 500.00 490.00 1500.00 800.00
Показати всі
Сортування:
Список порожній

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.