Фарба фасадна

Фільтри
78 товарів в категорії
Ви вибрали:
Вага (логістика), г: 2250.00
Підібрано 1 товари з 78
Очистити всі
Ціна:
-
Ступінь блиску
мат матова
Застосування
для внутрішніх та зовнішніх робіт для зовнішніх робіт
Можливість комп'ютерного колірування
так ні
Колір
білий безбарвний вишневий графіт жовтий зелений коричневий червоно-коричневий сірий синій чорний
Показати всі
Витрата, гр/м
250-350 300-600 180-220 180-200 125-150 100-200 150-350 700 156-218 115-140 220-250 150-170
Показати всі
Тип фарби
водоемульсійна водоемульсійна, латексна структурна
Бренд (Торгова марка)
DELFI (СТМ) RUTA (ЗИП) ANSERGLOB TRIORA DUFA POLIFARB MGF CONDOR FARBEX
Показати всі
Вага (логістика), г
1200.00 1400.00 10200.00 1600.00 4000.00 9000.00 4200.00 350.00 2250.00 3600.00 5700.00 1602.00 6200.00 14800.00 8500.00 15300.00 7400.00 16000.00 14000.00 13000.00 7800.00 7000.00 14500.00 2500.00 6000.00 3100.00 3500.00 2700.00 3800.00
Показати всі
Сортування:
В наявності
Код: 162010237
Фарба CONDOR Fassadenfarbe TR 2.25л
565.00 грн/шт
Характеристики
  • Бренд (Торгова марка): CONDOR
  • Країна виробництва: Україна
  • Вага (логістика), г: 2250.00
Код: 162010237
Фарба CONDOR Fassadenfarbe TR 2.25л
Характеристики
  • Бренд (Торгова марка): CONDOR
  • Країна виробництва: Україна
  • Вага (логістика), г: 2250.00
В наявності
565.00 грн/шт

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.