Підкладка полістирольна

Фільтри
5 товарів в категорії
Ви вибрали:
Товщина, мм: 3
Підібрано 2 товари з 5
Очистити всі
Ціна:
-
Товщина, мм
3 4 5
Вага (логістика), г
48.00 80.00
Сортування:
Товару немає в наявності в Вашому магазині
Код: 107000469
Підкладка п/ламінат PROFLOOR 1.00*0.5*0.003м (5м2) плита
108.90
96.90 грн/упак
Характеристики
  • Розмір, см: 1.00*0.5
  • Товщина, мм: 3
  • Галузь застосування: пiд ламiнат, пiд паркет, пiд лiнолiум, тепла пiдлога
Товару немає в наявності в Вашому магазині
Код: 107000468
Підкладка п/ламінат PROFLOOR Т.підлога 1.00*0.5*0.003м (5м2) плита
149.60
133.10 грн/упак
Характеристики
  • Галузь застосування: пiд ламiнат, пiд паркет, пiд лiнолiум, тепла пiдлога
  • Основа: полiстирол
  • Розмір, см: 1.00*0.5
Код: 107000469
Підкладка п/ламінат PROFLOOR 1.00*0.5*0.003м (5м2) плита
Характеристики
  • Розмір, см: 1.00*0.5
  • Товщина, мм: 3
  • Галузь застосування: пiд ламiнат, пiд паркет, пiд лiнолiум, тепла пiдлога
Товару немає в наявності в Вашому магазині
108.90
96.90 грн/упак
Код: 107000468
Підкладка п/ламінат PROFLOOR Т.підлога 1.00*0.5*0.003м (5м2) плита
Характеристики
  • Галузь застосування: пiд ламiнат, пiд паркет, пiд лiнолiум, тепла пiдлога
  • Основа: полiстирол
  • Розмір, см: 1.00*0.5
Товару немає в наявності в Вашому магазині
149.60
133.10 грн/упак

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.