Рушники для обличчя і рук

Фільтри
100 товарів в категорії
Ви вибрали:
Вага (логістика), г: 52.00
Підібрано 1 товари з 100
Очистити всі
Ціна:
-
Тип тканини
махра махровий
Довжина, см
70 140 90 130 100 85
Показати всі
Країна-виробник
Azerbaijan China Turkey Turkmenistan Ukraine
Щільність, г/м
400-500 360-400 320-360 470 400 380 450 430 480 420 460
Показати всі
Ширина, см
50 40 70
Базовий колір
персиковий рожевий синій блакитний сірий бузковий жовтий зелений фіолетовий в ассортименті білий кораловий коричневий бордовий гірчичний графітовий джинс ліловий колаловий фісташковий ванільний пурпурний темно зелений теракотивий теракотовий бежевий кремовий
Показати всі
Призначення рушника
баня для обличчя,для рук
Країна виробник
China Turkey Turkmenistan Uzbekistan / Узбекистан Azerbaijan
Бренд (Торгова марка)
HOME LINE ADAS ADT SAFFRAN VILUTA BILTEX AISHA
Показати всі
Вага (логістика), г
400.00 600.00 700.00 50.00 183.00 140.00 100.00 225.00 245.00 193.50 202.50 52.00 216.00 189.00 40.00 391.00 250.00 200.00 500.00 150.00 80.00
Показати всі
Сортування:
Характеристики
  • Бренд (Торгова марка): BILTEX
  • Країна виробництва: Україна
  • Вага (логістика), г: 52.00
Код: 367011137
Рушник вафельний Великодній BILTEX 40*60см
Характеристики
  • Бренд (Торгова марка): BILTEX
  • Країна виробництва: Україна
  • Вага (логістика), г: 52.00
В наявності
46.10 грн/шт

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.