Колеры

Фильтры
96 товаров в категории
Вы выбрали:
Базовий колір: Темно-червоний
Подобрано 1 товаров с 96
Очистить все
Цена:
-
Базовий колір
Жовтий Помаранчевий Червоний Синій Оксидно-червоний Чорний Бузковий Зелене яблуко Весняно зелений Кораловий Лайм Малиновий Коричневий Рожевий Лавандовий Фіолетовий Сіро-блакитний Лимонний Блакитний Бірюзовий Зелений Світло-зелений Фісташковий Оливковий Бежевий Бурий Сонячний Пісочний Карамельний Персиковий Жовто-коричневий Червоно-коричневий Фуксія Салатовий Смарагдовий Хвиля Шоколадний Апельсиновий Лимонно-жовтий Золото-жовтий Кофейний Темно-червоний Світло-коричневий Ярко-жовтий Темно-коричневий Пурпурний Сонячно-жовтий Червоно-помаранчевий Бордовий Зелена весна Темно-синій Вересковий Кремовий Світлий горіх Червоне дерево
Показать все
Бренд (Торгова марка)
DUFA SNIEZKA POLIFARB MGF FARBEX
Вес (логистика), г
350.00 120.00 100.00 1005.00 121.00 145.00
Показать все
Сортировка:
Характеристики
  • Застосування: для внутрішніх та зовнішніх робіт
  • Тип матеріалів для колорування: На водній основі
  • Базовий колір: Темно-червоний
Код: 122008254
Краситель POLIFARB Color Mix 07 темн.-красный 0.12л
Характеристики
  • Застосування: для внутрішніх та зовнішніх робіт
  • Тип матеріалів для колорування: На водній основі
  • Базовий колір: Темно-червоний
В наличии
50.40 грн/шт

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

«Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Этот сайт использует файлы cookie и другие технологии, для того чтобы помочь вам в навигации, а также предоставить лучший пользовательский опыт, анализировать использование наших продуктов и услуг, повысить качество рекламных и маркетинговых активностей.