Наушники

Фильтры
32 товаров в категории
Вы выбрали:
Імпеданс, Ом: 16
Бренд (Торгова марка): CELEBRAT
Базовий колір: червоний
Подобрано 0 товаров с 32
Очистить все
Цена:
-
Вид навушників
Вакуумні Закриті Не Вакуумні
Довжина кабелю, см
120 60
Імпеданс, Ом
32 16 17 18 24 25
Показать все
Вага, г
17 19 20 56 30 32 109 192 148 293 239 204
Показать все
Особливості
Плоский кабель Розмір випромінювача: 8.6 мм Тип акумулятора: літій-полімерний (3.7 В, 120 мА*год) Час зарядки: <2 г Мембрани 8.7 мм Вбудований мікрофон і кнопка приймання/скидання дзвінка (пауза/відтворення) 3 пари з
Форма чаш
кругла овальна
Чутливість, дБ
100 90 110 93 103
Матеріал амбушур
гума поролонові шкірзам
Комплектація
додаткові змінні вкладиші додаткові змінні вкладиші,USB інструкція, коробка
Мікрофон
Розміщений на дроті Розміщений на корпусі
Мінімальна відтворювана частота, Гц
20 21 22
Підключення
Дротові Bluetooth
Гарантія, місяців
12 6
Базовий колір
чорний Синій рожевій сірий червоний Жовтий білий чорно-жовтий чорно-зелений чорно-синій зелений рожевий
Показать все
Бренд (Торгова марка)
AWEI CELEBRAT MARVO =NO NAME= HOCO GEMIX BOROFONE XO XTRIKE PANASONIC USAMS YISON JBL
Показать все
Вес (логистика), г
0.00 240.00 400.00 600.00 90.00 100.00 289.00 450.00 92.00 30.00 89.00 360.00 290.00 260.00 94.00
Показать все
Сортировка:
Список пуст

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

«Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Этот сайт использует файлы cookie и другие технологии, для того чтобы помочь вам в навигации, а также предоставить лучший пользовательский опыт, анализировать использование наших продуктов и услуг, повысить качество рекламных и маркетинговых активностей.