Залишилося

Мобільний додаток від 33м2!

Кожна середа вигідна з 33м2, перевір сам!

 

Застосуй віртуальну картку 33м2 та гарантовано отримай знижку до -10%*!

 

15.09, 22.09, 29.09, 06.10 - акція діє на неакційні товари в чеку у всій мережі супермаркетів "33 квадратних метри" офлайн!

 

Завантажуй додаток 👇

App Store 

Google Play

 

Відправляй запрошення та отримай 300 бонусів для себе та свого друга на рахунок! 

 

 

* Акція «Щасливі середи: до -10% на весь асортимент» діє 15.09.2021, 22.09.2021, 29.09.2021, 06.10.2021р., за умови наявності мобільного додатку «33м2». Знижка розповсюджується тільки на неакційний товар у поточному чеку. Пропозиція дійсна в усій мережі будівельно-господарських супермаркетів «33м2». Знижка до -10% розповсюджується на всі товари, окрім товарів, що беруть участь в інших акціях, у тому числі товари, що беруть участь в акції «Розстрочка 25 місяців». Знижка -10% діє на категорії товарів: сантехніка, покриття для підлоги, плитка, інструменти, освітлення, сад-город, товари для дому, меблі, побутова техніка, будівельні матеріали, лаки та фарби. Знижка -5% діє на категорію товарів: двері. На акційні товари та товари зі знижкою бонуси не нараховуються. Акція не поширюється на інтернет-замовлення на сайті 33m2.com.ua. Деталі акції на сайті 33m2.com.ua або за телефоном гарячої лінії 0-800-332-101.

 

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.