Бойлери в Нікополі

Фільтри
79 товарів в категорії
Ви вибрали:
Час нагріву, хв: 210
Підібрано 1 товари з 79
Очистити всі
Ціна:
-
Кількість ТЕНів
1 2
Об'єм, л
100 50 80 15 65 10 30
Показати всі
Потужність, кВт
1.5 2 2.5 1.2 1.6
Тип нагрівального елемента
відкритий (мокрий) закритий (сухий)
Тип установки
настінний вертикальний універсальний
Час нагріву, хв
114 125 150 154 198 116 120 176 136 157 190 210 90 325 130 68 20 31 62
Показати всі
Бренд (Торгова марка)
WHP ARISTON TESY THERMEX (ТЕРМЕКС) ATLANTIC BOSCH ETALON GORENJE ARDESTO NOVA TEC SMART VESTEL ZANUSSI
Показати всі
Вага (логістика), г
19500.00 21300.00 17200.00 21500.00 16500.00 23750.00 26600.00 24200.00 22000.00 9600.00 21200.00 35880.00 29400.00 26410.00 20630.00 18920.00 24000.00 830.00 16400.00 24300.00 23000.00 20500.00 950.00 22200.00 18000.00 16000.00 17000.00 21000.00 17500.00 10000.00 3000.00 21100.00 22500.00 33000.00 25500.00 3400.00 26100.00 30000.00
Показати всі
Сортування:
В наявності
Код: 420001566
ЕВН GORENJE GBF 100V9/UA
9 400.00 грн/шт
Характеристики
  • Тип нагрівального елемента: закритий (сухий)
  • Об'єм, л: 100
  • Кількість ТЕНів: 2
Код: 420001566
ЕВН GORENJE GBF 100V9/UA
Характеристики
  • Тип нагрівального елемента: закритий (сухий)
  • Об'єм, л: 100
  • Кількість ТЕНів: 2
В наявності
9 400.00 грн/шт

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.