Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Ви маєте право звернутися до сервісного центру з приводу надання гарантійного обслуговування в межах гарантійного терміну.
У разі поломки товару протягом встановленого гарантійного терміну, виробник (виконавець) зобов’язаний забезпечити безкоштовне виконання робіт з гарантійного ремонту, якщо поломка сталася не з причини споживача.
Ви можете звернутися відразу до гарантійного сервісу, контакти якого вказані в гарнтійному талоні, або ж до супермаркету, в якому було здійснено покупку.
У другому випадку ми самі відправимо товар до сервісного центру і передзвонимо Вам стосовно результату.
З приводу більш детальної консультації зверніться до Сервісу підтримки клієнтів мережі 33м2: тел. 0-800-332-101.
Для того, щоб звернутися з приводу гарантійного обслуговування товару, Вам необхідно надати чек, гарантійний талон, а також сам товар (бажано в оригінальній упаковці). Якщо товар було придбано у розстрочку - ще кредитний договір.
Вам може бути відмовлено у наданні гарантійного обслуговування у разі порушення Вами правил експлуатації товару або пошкодження його з Вашої провини.
В такому випадку, Ви здійсюєте ремонт за свій власний кошт.
«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів
Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank
Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.
UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів
Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.