“33 квадратних метри” - українська мережа будівельно-господарських магазинів і супермаркетів.

33м2 (33 квадратних метри) — українська мережа будівельно-господарських супермаркетів та магазинів із загальною торговою площею близько 100 000 м2.

МІСТА
Станом на червень 2020 року супермаркети «33м2» представлені у наступних населених пунктах:
  • Херсонська область: Генічеськ, Гола Пристань, Каховка, Нова Каховка, Новотроїцьке, Олешки, Скадовськ, Херсон
  • Миколаївська область: Вознесенськ, Миколаїв, Первомайськ, Снігурівка
  • Одеська область: Білгород-Дністровський, Чорноморськ, Южне
  • Запорізька область: Василівка, Токмак
  • Дніпропетровська область: Жовті Води, Кривий Ріг, Нікополь, Павлоград
  • Кіровоградська область: Олександрія
АСОРТИМЕНТ
Асортимент мережі «33м2» перевищує 65 000 найменувань товарів у наступних товарних групах: сантехніка, будівельні матеріали, інструменти, електрика і декоративне освітлення, посуд, побутова хімія, текстиль, автотовари, побутова техніка, туризм і відпочинок, меблі, двері, товари для дітей, зоотовари та ін. Компанія «33 квадратних метри» активно співпрацює з партнерами в таких країнах, як Польща, Румунія, Словенія, Словаччина, Туреччина, Китай, Казахстан, Росія, Азербайджан, Молдова, Канада, Німеччина, Південна Корея.
ПОСЛУГИ
Серед сервісів мережі «33м2» можна виділити наступні:
  • Бонусні програми для всіх клієнтів
  • Лояльні умови кредитування
  • Доставка товарів
  • Оптові ціни для великих закупівель
  • Вигідні умови співпраці для юридичних осіб
МОБІЛЬНИЙ ДОДАТОК
У 2019 р компанія створила власний мобільний додаток 33m2 для зручності кожного покупця. Метою додатка є покращення сервісу та персоналізація кожного клієнта. Відтепер кожен покупець зможе дуже просто зареєструвати власну бонусну картку і самостійно відстежувати баланс кешбеку, бути в курсі поточних акцій, може використовувати функції додатку «Історія покупок», «Вибрані товари», дізнаватися всю інформацію по обраному товару у супермаркеті через сканер штрих-кодів.
 

ІСТОРІЯ

Розвиток мережі «33 квадратних метри» почався в 1992 році на півдні України. З маленької фірми в сонячному місті Херсон компанія «33м2» виросла до великої мережі, яка ось уже більше 25-ти років займає провідні позиції на ринку роздрібної торгівлі будівельно-господарськими та побутовими товарами. На середину 2020 року мережа «33М2» нараховує більше 30-ти магазинів та супермаркетів у різних регіонах: Херсонській, Миколаївській, Одеській, Дніпропетровській і Запорізькій, Кіровоградській областях. Основна мета мережі сьогодні – покращення сервісу обслуговування клієнтів, розширення товарного асортименту в різних цінових категоріях, впровадження сучасних інноваційних технологій.

РОЗВИТОК

Як компанія із європейськими цінностями, «33м2» не стоїть на місці. Супермаркети «33 квадратних метри» постійно розширюють асортимент послуг і товарів, у тому числі, власними торговими марками. 2019-2020 рр відзначилися відкриттям нових та низкою переформатувань вже існуючих супермаркетів. Структура супермаркетів поповнюється новими відділами: Techno House, Comfort House, Mebli House.

ЦІННОСТІ

Ключовий вектор розвитку компанії - виявляти та задовольняти потреби й очікування споживачів. Ми постійно працюємо над розширенням асортименту і покращенням обслуговування наших клієнтів. Також для нас є важливим створення нових робочих місць і ми постійно розширюємо штат працівників.

ПОВІДОМИТИ ПРО ПОМИЛКУ

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.