Петлі дверні врізні

Фільтри
109 товарів в категорії
Ви вибрали:
Колір виробника: латунь
Підібрано 2 товари з 109
Очистити всі
Ціна:
-
Ширина, мм
75 63 74 80 70
Колір виробника
латунь хром чорний бронза золото сатін бронза мат. білий графіт кофе сатин нікель
Показати всі
Матеріал
сплав сталь сталь нерж.
Висота, мм
100 120 125 75
Товщина, мм
2.5 3 2
Відкриття
Універсальне Ліве Праве
Бренд (Торгова марка)
KEDR ALCAZAR LOID BRUNO LEX RDA PALADII LEADER LEGION (СТМ) FUXIA
Показати всі
Вага (логістика), г
300.00 50.00 220.00 120.00 100.00 185.00 205.00 195.00 150.00 210.00 125.00 80.00
Показати всі
Сортування:
Характеристики
  • Матеріал: сплав
  • Відкриття: Універсальне
  • Висота, мм: 100
Товару немає в наявності в Вашому магазині
Код: 221003404
Петля дверна врізна універсал 100*75*2.0мм латунь LEADER PB
57.70 грн/шт
Характеристики
  • Висота, мм: 100
  • Спосіб встановлення: Врізні
  • Кількість в упаковці, шт: 2
Код: 221002201
Петля дверна врізна універсал 100*75*2.5мм латунь LEGION 9003 PB
Характеристики
  • Матеріал: сплав
  • Відкриття: Універсальне
  • Висота, мм: 100
В наявності
52.70 грн/шт
Код: 221003404
Петля дверна врізна універсал 100*75*2.0мм латунь LEADER PB
Характеристики
  • Висота, мм: 100
  • Спосіб встановлення: Врізні
  • Кількість в упаковці, шт: 2
Товару немає в наявності в Вашому магазині
57.70 грн/шт

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.