Дитяча аплікація

Фільтри
49 товарів в категорії
Ви вибрали:
Бренд (Торгова марка): BEIFA
Підібрано 2 товари з 49
Очистити всі
Ціна:
-
Кількість аркушів
Довжина, см
21 відсутнє 12.5 17.5 19.5
Вага, г
відсутнє 15 8 100 250 21
Показати всі
Об'єм, мл
22 50 100 200 відсутнє
Бренд (Торгова марка)
AMOS ЭТАЛОН КИП BUROMAX COOL4SCHOOL ФОЛДЕР ТЕТРАДА АРКУШ АПЕЛЬСИН J.OTTEN LEADER МИЦАР РЮКЗАЧОК AXENT BEIFA ECONOMIX
Показати всі
Вага (логістика), г
240.00 50.00 28.00 27.00 118.00 170.00 120.00 100.00 60.00 1160.00 58.00 22.00 70.00 45.00 15.00 75.00 109.00 30.00 18.00 59.00 21.00 62.00 280.00 250.00 200.00 25.00 55.00 150.00 55.50 12.00 44.00 2800.00
Показати всі
Сортування:
В наявності
Код: 381012325
Клей-олівець BEIFA 15г AGS045
18.80 грн/шт
Характеристики
  • Вага, г: 15
  • Кількість аркушів: відсутнє
  • Довжина, см: відсутнє
Товару немає в наявності в Вашому магазині
Код: 381012326
Клей-олівець BEIFA 21г AGS049
24.30 грн/шт
Характеристики
  • Довжина, см: відсутнє
  • Об'єм, мл: відсутнє
  • Вага, г: 21
Код: 381012325
Клей-олівець BEIFA 15г AGS045
Характеристики
  • Вага, г: 15
  • Кількість аркушів: відсутнє
  • Довжина, см: відсутнє
В наявності
18.80 грн/шт
Код: 381012326
Клей-олівець BEIFA 21г AGS049
Характеристики
  • Довжина, см: відсутнє
  • Об'єм, мл: відсутнє
  • Вага, г: 21
Товару немає в наявності в Вашому магазині
24.30 грн/шт

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.