Змішувачі для ванни

Фільтри
772 товарів в категорії
Ви вибрали:
Вага (логістика), г: 1360.00
Підібрано 1 товари з 772
Очистити всі
Ціна:
-
Вилив
з коротким виливом з довгим пласким виливом з довгим виливом
Гарантія, міс.
від виробника 60
Колір виробника
хром черный білий
Матеріал корпусу
сілумін латунь нержавіюча сталь пластик
Тип змішувача
одноважільний двовентильний
Бренд (Торгова марка)
KRONER GRADO (СТМ) SHRUDER HI-NON AGUA RUBINETA FERRO GROSSE (СТМ) SANITARY WARES HAIBA PLAMIX MIXXUS LIDZ TRIMIX
Показати всі
Вага (логістика), г
1200.00 1705.00 2200.00 1400.00 600.00 700.00 1100.00 1600.00 1300.00 1560.00 1335.00 1371.00 1381.00 930.00 1650.00 1900.00 530.00 1040.00 1953.00 2330.00 1630.00 1580.00 1160.00 1680.00 1030.00 880.00 1026.00 1163.00 2900.00 1765.00 1465.00 1970.00 1850.00 1635.00 1710.00 1695.00 1575.00 1360.00 1685.00 1875.00 2135.00 950.00 1380.00 710.00 680.00 1250.00 1700.00 2000.00 2050.00 1550.00 780.00 1000.00 500.00 1130.00 1410.00 2480.00 1020.00 1500.00 800.00 1800.00 900.00
Показати всі
Сортування:
Характеристики
  • Вилив: з коротким виливом
  • Термостат: без термостата
  • Класифікація змішувачів: для ванни
Код: 606007370
Змішувач д/ванни GROSSE GR-253-449, моноліт, важіль
Характеристики
  • Вилив: з коротким виливом
  • Термостат: без термостата
  • Класифікація змішувачів: для ванни
В наявності
2 524.00 грн/шт

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.