Дрилі ударні

Фільтри
36 товарів в категорії
Ви вибрали:
Тип патрона: ключевой
Потужність, Вт: 1000
Вага (логістика), г: 1760.00
Мінімальне число обертів (холостий хід), об/хв: 0 - 3000
Підібрано 1 товари з 36
Очистити всі
Ціна:
-
Тип патрона
ключевой быстрозажимной
Кількість швидкостей
1 2
Гарантія, міс
18 36 12 24
Потужність, Вт
1000 850 550 750 650 710 1050 500 700 950 1170 1250 1200 880 780 900
Показати всі
Мінімальне число обертів (холостий хід), об/хв
0 0 - 3000 0 - 2800 0 - 3200
Бренд (Торгова марка)
WINNER TOLSEN HAISSER ЗЕНИТ BOSCH TEKHMANN NOWA СТАЛЬ MPT FORTE STURM ЭНЕРГОМАШ МЗПО VITALS BAUMASTER FIELDMANN СВІТЯЗЬ СПЕЦСТРОЙ
Показати всі
Вага (логістика), г
2200.00 1600.00 1650.00 1900.00 1760.00 3600.00 2300.00 2100.00 1700.00 2450.00 2000.00 3000.00 2500.00 2800.00 2400.00 2700.00 1800.00
Показати всі
Сортування:
Товару немає в наявності в Вашому магазині
Код: 202010686
Дриль ударний BAUMASTER ID-21100, 1000Вт
558.00 грн/шт
Характеристики
  • Мінімальне число обертів (холостий хід), об/хв: 0 - 3000
  • Кількість швидкостей: 1
  • Потужність, Вт: 1000
Код: 202010686
Дриль ударний BAUMASTER ID-21100, 1000Вт
Характеристики
  • Мінімальне число обертів (холостий хід), об/хв: 0 - 3000
  • Кількість швидкостей: 1
  • Потужність, Вт: 1000
Товару немає в наявності в Вашому магазині
558.00 грн/шт

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.