Фільтри для води

Фільтри
106 товарів в категорії
Ви вибрали:
Країна виробництва: Польща
Тип установки: на столі
Підібрано 1 товари з 106
Очистити всі
Ціна:
-
Діаметр підключення
1/2 дюйм 3/4 дюйм 1 дюйм 1/2 дюйм
Очищення
видалення механічних домішок і суспензій з води видалення заліза пом'якшення води комплексне очищення мінералізація
Ступінь очищення
3 5 6 1
Тип фільтра
з іонообмінною смолою магістральний мембрана картридж зворотний осмос
Об'єм очищеної води, л
270 350 300 1.6 2 1.5
Показати всі
Рекомендована швидкість фільтрації, л/хвил.
8 4
Тип установки
під мийкою на столі
Бренд (Торгова марка)
МАСТЕРСКАЯ ВОДЫ НАША ВОДА РОСА СВОД RAIFIL BWT СЛАВЯНСКАЯ СОЛЬ USTM АКВАФОР БАРЬЕР ECOSOFT
Показати всі
Вага (логістика), г
300.00 400.00 1200.00 110.00 120.00 100.00 74.00 2000.00 25000.00 200.00 1000.00 500.00 1500.00 80.00
Показати всі
Сортування:
Товару немає в наявності в Вашому магазині
Код: 417012618
Фільтр д/води USTM FSCNT (кухонний)
315.00 грн/упак
Характеристики
  • Діаметр підключення, дюйм: 1/2"
  • Рекомендована швидкість фільтрації, л/хвил.: 4
  • Робочий тиск, атм: 6
Код: 417012618
Фільтр д/води USTM FSCNT (кухонний)
Характеристики
  • Діаметр підключення, дюйм: 1/2"
  • Рекомендована швидкість фільтрації, л/хвил.: 4
  • Робочий тиск, атм: 6
Товару немає в наявності в Вашому магазині
315.00 грн/упак

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.