Фільтри для води

Фільтри
114 товарів в категорії
Ви вибрали:
Тип фільтра: зворотний осмос
Ступінь очищення: 6
Підібрано 1 товари з 114
Очистити всі
Ціна:
-
Гарантія, міс
12 від виробника
Діаметр підключення
1/2 дюйм 3/4 дюйм 1 дюйм 1/2 дюйм не потребує
Очищення
видалення механічних домішок і суспензій з води видалення заліза пом'якшення води комплексне очищення мінералізація
Ступінь очищення
3 5 6 1 не потребує
Тип фільтра
з іонообмінною смолою магістральний пом’якшення води мембрана картридж зворотний осмос
Показати всі
Об'єм очищеної води, л
270 350 300 1.6 2 1.5
Показати всі
Тип корпусу
корпус 10" не потребує
Рекомендована швидкість фільтрації, л/хвил.
8 4 0.131
Тип установки
під мийкою на столі
Бренд (Торгова марка)
МАСТЕРСКАЯ ВОДЫ НАША ВОДА РОСА СВОД =NO NAME= RAIFIL BWT СЛАВЯНСКАЯ СОЛЬ ЧУМАЦЬКА МРІЯ USTM АКВАФОР БАРЬЕР ECOSOFT
Показати всі
Вага (логістика), г
300.00 400.00 1200.00 110.00 120.00 100.00 74.00 2000.00 25000.00 10000.00 200.00 1000.00 500.00 1500.00 80.00
Показати всі
Сортування:
Характеристики
  • Гарантія, міс: 12
  • Ступінь очищення: 6
  • Тип фільтра: зворотний осмос
Код: 623014342
Фільтр д/води зворотного осмосу ECOSOFT Standard 6-50
Характеристики
  • Гарантія, міс: 12
  • Ступінь очищення: 6
  • Тип фільтра: зворотний осмос
В наявності
8 601.00
6 881.00 грн/к-т

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.