Хімія для басейнів

Фільтри
16 товарів в категорії
Ви вибрали:
Витрата: 25-50 г препарату на 10 куб.м
Підібрано 1 товари з 16
Очистити всі
Ціна:
-
Тип басейна
для СПА, для великих басейнів, для каркасних басейнів для великих басейнів, для каркасних басейнів
Фасування
пакет пляшка каністра відро картридж, картуш
Форма випуску
рідина таблетки гранули
Витрата
первинна (ударна) обробка: 20 мл речовини на 1 куб м води раз на 60 днів, регулярна обробка: 5 мл ре 1 таблетка на 1 куб. м води 1 таблетку на 15 куб.м води раз в 8-14 днів 75 г на 10 куб м води 25-50 г препарату на 10 куб.м
Призначення засобу
проти водоростей для дезінфекції, для знезараження для дезінфекції, для знезараження, для освітлення, проти водоростей для корекції ph для освітлення, від каламутності
Бренд (Торгова марка)
Вага (логістика), г
7500.00 5000.00 3000.00 1000.00 1500.00
Сортування:
Характеристики
  • Витрата: 25-50 г препарату на 10 куб.м
  • Призначення засобу: для освітлення, від каламутності
  • Тип басейна: для СПА, для великих басейнів, для каркасних басейнів
Код: 689012086
Засіб д/басейнів AQUADOCTOR Super Flock Коагулянт 1кг
Характеристики
  • Витрата: 25-50 г препарату на 10 куб.м
  • Призначення засобу: для освітлення, від каламутності
  • Тип басейна: для СПА, для великих басейнів, для каркасних басейнів
В наявності
480.40 грн/упак

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.