М'ясорубки

Фільтри
47 товарів в категорії
Ви вибрали:
Вага (логістика), г: 3160.00
Кількість решіток, шт: 2
Підібрано 1 товари з 47
Очистити всі
Ціна:
-
Потужність, Вт
1500 1800 1400 1600 2000 2200 1200
Показати всі
Базовий колір
бежевий чорний білий красний срібло зелений
Показати всі
Матеріал корпусу
пластик метал
Насадки
Насадки «Кеббе» , Насадка для ковбас Насадки «Кеббе» , Насадка для ковбас, Насадка для томатів Насадки «Кеббе» , Насадка для ковбас, Насадки «Кеббе» , Насадка для ковбас, Насадка шинковки Насадки «Кеббе» , Насадка для ковбас, Насадка шинковки, Насадка для томатів Насадки «Кеббе» , Насадка для ковбас, Насадка для томатів
Показати всі
Кількість решіток, шт
2 3
Бренд (Торгова марка)
EISEN MAXMARK HOLMER BOSCH VEGAS GORENJE KENWOOD HOFSON MAGIO MIRTA MOULINEX MYSTERY GRUNHELM PHILIPS ROTEX SATURN SCARLETT SMART PRIME TECHNICS ASTOR ZELMER
Показати всі
Вага (логістика), г
0.00 3820.00 1200.00 1100.00 1450.00 4000.00 4200.00 3160.00 5200.00 2300.00 3190.00 5000.00 2000.00 3500.00
Показати всі
Сортування:
Характеристики
  • Гарантія, років: 1
  • Потужність, Вт: 1600
  • Кількість решіток, шт: 2
Код: 206000299
Електромясорубка SMART 1600/2000Вт MG-1013R чорн.
Характеристики
  • Гарантія, років: 1
  • Потужність, Вт: 1600
  • Кількість решіток, шт: 2
В наявності
2 315.00 грн/шт

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.