Фотозвіт: відкриття оновленого супермаркету 33м2 в Нікополі

Перед всесвітнім жіночим днем жителів Нікополя чекала ще одна приємна подія – розширення супермаркету 33м2, а значить:

  • безліч знижок і подарунків від нашої мережі;
  • розширений асортимент товарів;
  • ще більш комфортні умови для покупок.

6-го березня ми провели урочисте перевідкриття магазину 33 м2, розташованого на вулиці Першотравневій 6/1 в місті Нікополь, де презентували новий відділ.

Розіграш подарунків в честь відкриття

Перші 50 покупців отримали по пляшці шампаньского в подарунок

Комфортний відділ товарів для дому

Крім святкових знижок і бонусів в честь 8-го березня наших покупців чекало ще кілька приємних несподіванок:

  • шампанське для перших 50-ти осіб, які зробили покупку на суму від 500 грн;
  • подарункові скретч-карти зі знижкою до 12%;
  • розіграш сертифікатів на загальну суму 35000 грн.

В результаті розіграшу 19 щасливчиків стали власниками подарункових сертифікатів сумою від 700 до 5000 грн на покупку будь-яких товарів в нашій торговій мережі!

Щасливі переможці розіграшу

Це перше, але далеко не останнє розширення нашої мережі в 2021 році. Ми прагнемо постійно розвиватися і покращувати умови для наших покупців у всіх містах!

Великий асортимент товарів у кожному відділі

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.