Розчинники

Фільтри
80 товарів в категорії
Ви вибрали:
Бренд (Торгова марка): DEKART
Підібрано 2 товари з 80
Очистити всі
Ціна:
-
Запах
із запахом із легким запахом із легким запахом
Вид
очищувальний засіб змивка старої фарби
Бренд (Торгова марка)
WIN AURA СТРАЖ HIMTON FAZENDA КОРОБЕЛЬНА ЗЕБРА DEKART MAXIMA ХІМРЕZЕРВ MASTER COLOR
Показати всі
Вага (логістика), г
240.00 400.00 1100.00 560.00 510.00 270.00 530.00 220.00 2950.00 350.00 230.00 650.00 440.00 445.00 245.00 285.00 450.00 850.00 2900.00 480.00 950.00 330.00 550.00 1000.00 500.00 571.00 3100.00 2800.00 2700.00
Показати всі
Сортування:
Характеристики
  • Запах: із запахом
  • Бренд (Торгова марка): DEKART
  • Країна виробництва: Україна
Товару немає в наявності в Вашому магазині
Код: 122008152
Розчинник DEKART аналог Уайт-спіриту 0.85л
157.00 грн/шт
Характеристики
  • Запах: із запахом
  • Бренд (Торгова марка): DEKART
  • Країна виробництва: Україна
Код: 122008151
Розчинник DEKART аналог Уайт-спіриту 0.5л
Характеристики
  • Запах: із запахом
  • Бренд (Торгова марка): DEKART
  • Країна виробництва: Україна
В наявності
91.00 грн/шт
Код: 122008152
Розчинник DEKART аналог Уайт-спіриту 0.85л
Характеристики
  • Запах: із запахом
  • Бренд (Торгова марка): DEKART
  • Країна виробництва: Україна
Товару немає в наявності в Вашому магазині
157.00 грн/шт

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.