Шкільні рюкзаки

Фільтри
177 товарів в категорії
Ви вибрали:
Вага (логістика), г: 100.00
Підібрано 2 товари з 177
Очистити всі
Ціна:
-
Вид
молодіжний шкільний
Для кого
чоловічий унісекс дорослий жіночій для дівчаток для хлопчиків унісекс дитячий
Показати всі
Бренд (Торгова марка)
CABINET OPTIMA =NO NAME= STIP BAGLAND WALLABY XO COOLFORSCHOOL
Показати всі
Вага (логістика), г
300.00 400.00 600.00 700.00 1100.00 470.00 350.00 100.00 450.00 850.00 750.00 320.00 550.00 250.00 200.00 1000.00 500.00 860.00 800.00
Показати всі
Сортування:
Товару немає в наявності в Вашому магазині
Код: 422004079
Рюкзак LUXCEL series в асорт.
297.30 грн/шт
Характеристики
  • Для кого: чоловічий
  • Вид: молодіжний
  • Країна виробництва: Китай
Товару немає в наявності в Вашому магазині
Код: 422004077
Рюкзак FENG JIA економ в асорт.
180.10 грн/шт
Характеристики
  • Вид: молодіжний
  • Для кого: унісекс дорослий
  • Країна виробництва: Китай
Код: 422004079
Рюкзак LUXCEL series в асорт.
Характеристики
  • Для кого: чоловічий
  • Вид: молодіжний
  • Країна виробництва: Китай
Товару немає в наявності в Вашому магазині
297.30 грн/шт
Код: 422004077
Рюкзак FENG JIA економ в асорт.
Характеристики
  • Вид: молодіжний
  • Для кого: унісекс дорослий
  • Країна виробництва: Китай
Товару немає в наявності в Вашому магазині
180.10 грн/шт

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.