Сумки-холодильники

Фільтри
74 товарів в категорії
Ви вибрали:
Вага, г: 330
Підібрано 1 товари з 74
Очистити всі
Ціна:
-
Вага, г
200 400 600 300 440 220 100 330 840 150 350 450 750 800
Показати всі
Глибина, см
11 33 39 35 15 16 40 38 28.3 53 28 25 37.5 17 18 24 30 43 26 34
Показати всі
Кількість в упаковці, шт
1 2 5 4 6
Тип
Твердий Гелевий
Количество предметов, шт
1 11
Розмір, л
5 13 25 26 4.5 30 22 20 24 15 14 18.75 35 6 9 1 2 8 27 12
Показати всі
Матеріал
поліестер з поліуретановим покриттям пластик полістирол фольгована
Бренд (Торгова марка)
ECOKRAFT RANGER PINNACLE КЕМПИНГ THERMO EZETIL THERMOS MYSTERY HADESEY ТМ GIOSTILE
Показати всі
Вага (логістика), г
300.00 400.00 1200.00 2200.00 600.00 1100.00 6500.00 660.00 1900.00 4200.00 2750.00 350.00 100.00 225.00 690.00 215.00 3750.00 880.00 340.00 450.00 480.00 360.00 570.00 750.00 840.00 1700.00 2000.00 260.00 3000.00 250.00 200.00 500.00 150.00 2800.00 800.00 1800.00
Показати всі
Сортування:
Товару немає в наявності в Вашому магазині
Код: 780012271
Аккумулятор холоду PINNACLE 2*330г 9001
76.00 грн/упак
Характеристики
  • Кількість в упаковці, шт: 2
  • Вага, г: 330
  • Тип: Твердий
Код: 780012271
Аккумулятор холоду PINNACLE 2*330г 9001
Характеристики
  • Кількість в упаковці, шт: 2
  • Вага, г: 330
  • Тип: Твердий
Товару немає в наявності в Вашому магазині
76.00 грн/упак

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.