Трансмісійні мастила

Фільтри
31 товарів в категорії
Ви вибрали:
Вага (логістика), г: 4000.00
Підібрано 1 товари з 31
Очистити всі
Ціна:
-
Класифікація API
GL-3 GL-4 GL-5 GL-1 GL-4 , GL-5
Тип масла
мінеральне синтетичне полусинтетичне НС-гідрокрекінгу синтетична HC - гідрокрекінг
Показати всі
Призначення масла
CVT - варіатори МКПП вантажні, легкові авто Гідравлічні системи, АКПП, Гідротрансформатори, Кермові механізми Кермові механізми, АКПП Гідравлічні системи, АКПП універсальне для механічної КПП Роздавальні коробки,МКПП, Мости й редуктори Мости і редуктори, МКПП
Показати всі
Країна виробник
Україна Білорусь Німеччина Китай Литва
Об'єм, мл
1000 900 4000 3000 5000 850
Показати всі
В'язкість
80W-90 85W90 ATF 75W-90 80W90 85W-90 CVT 140
Показати всі
Бренд (Торгова марка)
AGRINOL AUTOLIVE MANNOL TURBO PULS AZMOL AVEX WOLVER YUKO FAVORIT
Показати всі
Вага (логістика), г
1095.00 4000.00 5000.00 1000.00 900.00
Сортування:
Товару немає в наявності в Вашому магазині
Код: 209001457
Масло трансм. AGRINOL ТАД17И 4л
966.60 грн/шт
Характеристики
  • Об'єм, мл: 4000
  • В'язкість: 80W90
  • Тип масла: мінеральне
Код: 209001457
Масло трансм. AGRINOL ТАД17И 4л
Характеристики
  • Об'єм, мл: 4000
  • В'язкість: 80W90
  • Тип масла: мінеральне
Товару немає в наявності в Вашому магазині
966.60 грн/шт

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.