Рідкий пральний порошок

Фільтри
127 товарів в категорії
Ви вибрали:
Вага (логістика), г: 2050.00
Підібрано 1 товари з 127
Очистити всі
Ціна:
-
Призначення
для кольорового для білого для чорного універсал
Кількість прання
30 36 44 1 20 31 40 72 не потребує 17 10 24 12 13 45 15 26 11 14
Показати всі
Тип тканини
для всіх типів тканин для делікатних тканин
Форма випуску
капсули гель рідина диски
Об'єм, мл
3000 3600 4050 2000 200 1500 970 4130 5000 4500 5600 1100 1705 5800 5500 3700 не потребує 1000 4000
Показати всі
Бренд (Торгова марка)
САМА (SAMA) SUPER WASH TINO HIGH-POWER PERFECT KALYON ПУСЯ PRO WASH FRISK BRIX FLO NOVAX PURE FRESH WASCHE MEISTER PERLUX ARIEL FOR MY FAMILY POWER DE LUXE WASH&FREE ЧАРІВНИЦЯ SPUMA DI SCIAMPAGNA LOSK GALLUS PERSIL PERWOLL DOCTOR WASH SAVEX TIDE SILA POLAR SHINE PRIDE
Показати всі
Вага (логістика), г
1200.00 1125.00 700.00 1100.00 1150.00 1101.00 560.00 4000.00 361.00 4100.00 425.00 1050.00 5000.00 2000.00 2050.00 4050.00 4130.00 985.00 3000.00 250.00 200.00 1000.00 500.00 1305.00 800.00 2700.00
Показати всі
Сортування:
Характеристики
  • Об'єм, мл: 2000
  • Тип тканини: для всіх типів тканин
  • Форма випуску: гель
Код: 423013495
Засіб д/прання POWER DE LUXE Універсал Гель 2.0л
Характеристики
  • Об'єм, мл: 2000
  • Тип тканини: для всіх типів тканин
  • Форма випуску: гель
В наявності
104.00 грн/шт

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.