Стілець 460*400*840мм C-828 тканина сіра IMP

КОД 305014102
Товару немає в наявності в Вашому магазині
Гарантія від виробника 1 рік
Херсон

  • Херсон, просп. Святих Кирила та Мефодія, 9 33м2
Пн-Нд 08:30-17:00
Кривий Ріг

  • Кривий Ріг, 5-й Зарічный, 53а 33м2
Пн-Нд 08:00-18:00
Олександрія

  • Олександрія, Героїв Сталінграду, 14в 33м2
Пн-Нд 08:30-18:00
Снігурівка

  • Снігурівка, Суворова, 61а 33м2
Пн-Нд 09:00 - 18:00
Всього відгуків про: Стілець 460*400*840мм C-828 тканина сіра IMP
Відгуки до цього товару відсутні
Питання про: Стілець 460*400*840мм C-828 тканина сіра IMP
Шевченко Виктория
20/07/2021
Артикул 305014102, серый, Вознесенск. Но там в ниличии 1 стул. Как можно заказать?
Адміністрація
20/07/2021
Добрий день, якщо вам потрібен товар але в наявності на магазині не вистачає такої кількості, яке вас цікавить, тоді потрібно звернеться на магазин на пряму. Магазин замовить для вас переміщення товару. За більш детальною інформацією можете звернутися на гарячу лінію за номером 0800332101
Шевченко Виктория
18/07/2021
В каком из магазинов есть в наличии 4 стула не с витрины? Как заказать? Спасибо.
Адміністрація
19/07/2021
Добрий день, скажіть будь ласка , які стільці вас цікавлять і в якому місті плануєте купувати?
ВАШ ТОВАР
Стілець 460*400*840мм C-828 тканина сіра IMP
Стілець 460*400*840мм C-828 тканина сіра IMP
1 899.00 грн/шт

«Покупка частинами» від Monobank на 6 платежів

Как оформить "Покупку частями" от monobank:
1. Выберите товар и перейдите к оформлению покупки
2. Выберите способ оплаты «Кредит или рассрочка», затем «Покупка частями от monobank»
3. Подтвердите покупку в приложении monobank

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

UA «Покупка частинами» від PrivatBank на 12 платежів

Первый платеж будет списан в момент покупки с банковской карты, а следующий — через месяц. Первый платёж + 5 последующих = 6 платежей.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.